Przejdź do menu Przejdź do treści

Przyjmowanie wniosków o domy studenckie na rok akademicki 2024/2025

Akademiki na rok 2024/2025. II tura przyjmowania wniosków (informacja z dnia 16.07.2024 r.)

  • Osoby przyjęte na studia w lipcu 2024 r. mogą składać wnioski o przydzielenie miejsca w akademiku na rok 2024/2025 w terminie od 19.07.2024 r. do 29.07.2024 r. Wniosek dostępny jest TUTAJ.
  • Ogłoszenie listy osób, którym dom studencki został przyznany nastąpi w dniu 02.08.2024 r. Każdy student, który złożył wniosek, o decyzji w sprawie przyznania miejsca w akademiku zostanie poinformowany indywidualnie na maila, który podał podczas składania wniosku.
  • Osoby przyjęte na studia w lipcu 2024 r., które złożyły wniosek on-line, i którym miejsce zostanie przyznane, aby potwierdzić swoją rezerwację,  powinny w nieprzekraczalnym terminie do dnia 09.08.2024 r. dokonać wpłaty tzw. opłaty rezerwacyjnej w wysokości 750 zł, która będzie zaliczona na poczet październikowej opłaty za miejsce w domu studenckim. W przypadku braku zaksięgowania powyższej opłaty na koncie Uczelni, przyznane miejsce w akademiku przepada. Opłatę rezerwacyjną należy wpłacić na właściwe konto Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków):

– w przypadku otrzymania DS. „Zaułek” na nr konta: 96 1240 6292 1111 0011 1886 8069, Kod BIC (Swift): PKOPPLPW (dotyczy przelewów z zagranicy);

– w przypadku otrzymania DS. „Za Kolumnami” na nr konta: 91 1240 6292 1111 0011 1886 9226, Kod BIC (Swift): PKOPPLPW (dotyczy przelewów z zagranicy);

– w przypadku otrzymania DS. „Krakowiak” na nr konta: 96 1240 6292 1111 0011 1886 8942, Kod BIC (Swift): PKOPPLPW (dotyczy przelewów z zagranicy);

– w przypadku otrzymania DS. „Atol” na nr konta: 37 1240 6292 1111 0011 1886 8258, Kod BIC (Swift): PKOPPLPW (dotyczy przelewów z zagranicy).

Kwota: 750 zł

Tytuł przelewu: opłata rezerwacyjna za DS. NAZWA AKADEMIKA+ IMIĘ I NAZWISKO STUDENTA

Opłata rezerwacyjna nie dotyczy akademika „Akropol” – prosimy nie dokonywać wpłaty opłaty rezerwacyjnej w przypadku otrzymania akademika „Akropol”. Studenci, którzy otrzymali przydział do DS. „Akropol” mają obowiązek zarejestrować się niezwłocznie, po uzyskaniu informacji o przydzieleniu akademika (jednak nie później niż do dnia 9 sierpnia 2024 r.), w informatycznym systemie centralnego rozdziału miejsc, który jest dostępny pod adresem: https://akademik.agh.edu.pl

W przypadku pytań pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 13:00 (budynek główny Uczelni przy ul. Podchorążych 2, parter, pok. 52, tel: 12 662 6670, e-mail: domy.studenckie@uken.krakow.pl

Dział Spraw Studenckich

Najważniejsze dokumenty dotyczące akademików znajdują się w zakładce Menu „Domy Studenckie”.