Przejdź do menu Przejdź do treści

Akademiki na rok 2025/2026. II tura przyjmowania wniosków

  • Osoby przyjęte na studia w lipcu 2025 r. mogą składać wnioski o przydzielenie miejsca w akademiku na rok 2025/2026 w terminie od 11.07.2025 r. do 23.07.2025 r. Wniosek dostępny jest TUTAJ.
  • Powyższy termin i wniosek dotyczy również:
  • Studentów, którzy w roku akademickim 2024/2025 mieszkali na Miasteczku Studenckim AGH i chcą nadal mieszkać w akademiku AGH w roku akademickim 2025/2026;
  • Studentów, którzy w roku akademickim 2024/2025 mieszkali w dowolnym akademiku i chcą w roku akademickim 2025/2026 mieszkać w innym domu studenckim (i nie złożyli wcześniej „deklaracji zakwaterowania”);
  • Studentów, którzy w roku akademickim 2024/2025 nie mieszkali w żadnym akademiku, a chcą w roku akademickim 2025/2026 mieszkać w domu studenckim.
  • Ogłoszenie listy osób, którym dom studencki został przyznany nastąpi w dniu 25.07.2024 r. Każdy student, który złożył wniosek, o decyzji w sprawie przyznania miejsca w akademiku zostanie poinformowany indywidualnie na maila, który podał podczas składania wniosku.
  • Osoby, którym miejsce zostanie przyznane w dniu 25.07.2025 r., aby potwierdzić swoją rezerwację,  powinny w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.08.2025 r. dokonać wpłaty tzw. opłaty rezerwacyjnej w wysokości 780 zł, która będzie zaliczona na poczet październikowej opłaty za miejsce w domu studenckim. W przypadku braku zaksięgowania powyższej opłaty na koncie Uczelni najpóźniej w dniu 01.08.2025 r., przyznane miejsce w akademiku przepada. Opłatę rezerwacyjną należy wpłacić na właściwe konto Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków):
  • – w przypadku otrzymania DS. „Zaułek” na nr konta: 96 1240 6292 1111 0011 1886 8069, Kod BIC (Swift): PKOPPLPW (dotyczy przelewów z zagranicy);
  • – w przypadku otrzymania DS. „Za Kolumnami” na nr konta: 91 1240 6292 1111 0011 1886 9226, Kod BIC (Swift): PKOPPLPW (dotyczy przelewów z zagranicy);
  • – w przypadku otrzymania DS. „Krakowiak” na nr konta: 96 1240 6292 1111 0011 1886 8942, Kod BIC (Swift): PKOPPLPW (dotyczy przelewów z zagranicy);
  • – w przypadku otrzymania DS. „Atol” na nr konta: 37 1240 6292 1111 0011 1886 8258, Kod BIC (Swift): PKOPPLPW (dotyczy przelewów z zagranicy).
  • Kwota: 780 zł
  • Tytuł przelewu: opłata rezerwacyjna za DS. NAZWA AKADEMIKA+ IMIĘ I NAZWISKO STUDENTA.
  • Opłata rezerwacyjna nie dotyczy akademika „Akropol” – prosimy nie dokonywać wpłaty opłaty rezerwacyjnej w przypadku otrzymania akademika „Akropol”. Studenci, którzy otrzymali przydział do DS. „Akropol” mają obowiązek zarejestrować się najpóźniej do dnia 28 lipca 2025 r. w informatycznym systemie centralnego rozdziału miejsc, który jest dostępny pod adresem: https://akademik.agh.edu.pl  Osoby, które posiadają już konto w tym systemie, nie muszą zakładać konta ponownie, ale ich konto powinno być aktywne i powinny mieć do niego dostęp, gdyż dalsze instrukcje dotyczące zakwaterowania na Miasteczku Studenckim AGH będą otrzymywać za pośrednictwem tego konta od administracji Miasteczka Studenckiego AGH.
  • Informujemy jednocześnie, że studenci, którzy będą przyjęci na studia we wrześniu 2025 r., będą mogli składać wniosek o akademik w terminie od 01.09.2025 r. do 19.09.2025 r. Szczegółowe informacje na ten temat zostaną ogłoszone na niniejszej stronie na początku września 2025 r.

W przypadku pytań pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 13:00 (budynek główny Uczelni przy ul. Podchorążych 2, parter, pok. 52, tel: 12 662 6670, e-mail: domy.studenckie@uken.krakow.pl

Dział Spraw Studenckich