Akademiki na rok 2025/2026. III tura przyjmowania wniosków
- Osoby przyjęte na studia we wrześniu 2025 r. mogą składać wnioski o przydzielenie miejsca w akademiku na rok 2025/2026 w terminie od 01.09.2025 r. do 19.09.2025 r. Wniosek dostępny jest TUTAJ.
- Powyższy termin i wniosek dotyczy również:
- Studentów, którzy w roku akademickim 2024/2025 mieszkali w dowolnym akademiku i chcą w roku akademickim 2025/2026 mieszkać w innym domu studenckim (i nie złożyli wcześniej „deklaracji zakwaterowania”, a także nie otrzymali domu studenckiego podczas lipcowej tury przyznawania miejsc lub wcześniej nie ubiegali się o przyznanie miejsca).
- Studentów, którzy w roku akademickim 2024/2025 nie mieszkali w żadnym akademiku, a chcą w roku akademickim 2025/2026 mieszkać w domu studenckim.
- Ogłoszenie listy osób, którym dom studencki został przyznany nastąpi w dniu 22.09.2025 r. Każdy student, który złożył wniosek, o decyzji w sprawie przyznania miejsca w akademiku zostanie poinformowany indywidualnie na maila, który podał podczas składania wniosku.
- Osoby, którym miejsce zostanie przyznane w dniu 22.09.2025 r., aby potwierdzić swoją rezerwację, powinny w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.09.2025 r. dokonać wpłaty tzw. opłaty rezerwacyjnej w wysokości 780 zł, która będzie zaliczona na poczet październikowej opłaty za miejsce w domu studenckim. W przypadku braku zaksięgowania powyższej opłaty na koncie Uczelni najpóźniej w dniu 29.09.2025 r., przyznane miejsce w akademiku przepada. Opłatę rezerwacyjną należy wpłacić na właściwe konto Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków):
- – w przypadku otrzymania DS. „Zaułek” na nr konta: 96 1240 6292 1111 0011 1886 8069, Kod BIC (Swift): PKOPPLPW (dotyczy przelewów z zagranicy);
- – w przypadku otrzymania DS. „Za Kolumnami” na nr konta: 91 1240 6292 1111 0011 1886 9226, Kod BIC (Swift): PKOPPLPW (dotyczy przelewów z zagranicy);
- – w przypadku otrzymania DS. „Atol” na nr konta: 37 1240 6292 1111 0011 1886 8258, Kod BIC (Swift): PKOPPLPW (dotyczy przelewów z zagranicy).
- Kwota: 780 zł
- Tytuł przelewu: opłata rezerwacyjna za DS. NAZWA AKADEMIKA+ IMIĘ I NAZWISKO STUDENTA.
- Podczas wrześniowej tury przyznawania miejsc nie ma możliwości ubiegania się o przyznanie miejsca w DS. „Krakowiak” oraz DS. „Akropol” na Miasteczku Studenckim AGH.
W przypadku pytań pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 13:00 (budynek główny Uczelni przy ul. Podchorążych 2, parter, pok. 52, tel: 12 662 6670, e-mail: domy.studenckie@uken.krakow.pl
Dział Spraw Studenckich
Najważniejsze dokumenty dotyczące akademików znajdują się w zakładce Menu „Domy Studenckie”