Akademiki na rok 2020/2021 (druga i trzecia tura)
Informujemy, że wnioski o przydzielenie prawa do zakwaterowania w domach studenckich na rok akademicki 2020/2021 można składać w następujących dodatkowych terminach:
- od 1 do 20 sierpnia 2020 r. (ogłoszenie wyników przydziału nastąpi 26 sierpnia)
- od 1 do 14 września 2020 r. (ogłoszenie wyników przydziału nastąpi 17 września)
Ze względu na sytuację epidemiczną w kraju związaną z ryzykiem rozprzestrzeniania się koronawirusa (SARS-CoV-2), podania o akademik przyjmowane będą wyłącznie elektronicznie, za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie http://stypendia.up.krakow.pl (Menu->Wnioski). Elektroniczny formularz podania o akademik należy wypełnić w podanych wyżej terminach.
Studenci posiadający orzeczony stopień niepełnosprawności, podania powinni składać również w taki sam sposób (elektroniczny formularz dedykowany dla osób posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności) i w takich samych terminach, jak podane wyżej.
Formularz elektroniczny prosimy wypełniać z należytą uwagą. Prosimy o posługiwanie się tylko i wyłącznie mailem założonym przez Uczelnię, czyli: imię.nazwisko@student.up.krakow.pl Inne maile nie będą przyjmowane przez system. Tylko osoby przyjęte na pierwszy rok studiów mogą posłużyć się swoim prywatnym adresem e-mail. Każdy student, po wypełnieniu i zaakceptowaniu formularza, otrzyma automatycznego maila z informacją potwierdzającą złożenie wniosku. Informacje o ewentualnych dalszych krokach związanych z rozpatrywaniem podań będą przesyłane na wskazanego maila. Prosimy o regularne sprawdzanie swojej skrzynki mailowej.
Ważną informacją jest to, iż ubiegając się o miejsce w akademiku, wystarczy wypełnić tylko i wyłącznie formularz elektroniczny. Nie dołącza się żadnych dokumentów potwierdzających dochody.
W podanych wyżej terminach wnioski mogą składać wszyscy studenci, zarówno studenci przyjęci na studia, jak i studenci lat starszych.
Przypominamy, że w przypadku, gdy akademik zostanie przyznany, należy niezwłocznie dokonać wpłaty tzw. opłaty rezerwacyjnej za miejsce, która będzie zaliczona na poczet październikowej opłaty za miejsce w domu studenckim. Opłata rezerwacyjna dotyczy tylko i wyłącznie DS. „Za Kolumnami”, DS. „Krakowiak”, DS. „Atol” i DS. „Zaułek”. Opłata rezerwacyjna nie dotyczy akademika „Akropol” – prosimy nie dokonywać wpłaty opłaty rezerwacyjnej w przypadku otrzymania akademika „Akropol”. Opłatę rezerwacyjną należy wpłacić na konto Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie (ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków),
nr konta w Banku PKO BP: 43 1020 2892 0000 5702 0459 9272, Kod BIC (Swift): BPKOPLPW (dotyczy przelewów z zagranicy),
kwota: 445 zł
tytuł przelewu: opłata rezerwacyjna za DS. NAZWA AKADEMIKA + imię i nazwisko studenta
Podania o akademik rozpatruje Samorząd Studentów, pok. 48 B, ul. Podchorążych 2, nr telefonu do Samorządu: 12 662 6118, e-mail: samorzad@up.krakow.pl
Podania o akademik dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności rozpatruje Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych